Fullt ös fredag

Today / Permalink / 0
I morse vaknade den lille vid fyra och gallskrek i en timme innan jag gav upp och vi gick upp, startade datorn och tittade på Teletubbies. Zzzzz. En timme senare slocknade han sittandes i min famn och vi gick och la oss igen. 07:45 var det tydligen dags att gå upp. Men hallå - är man vaken 04-06 så sover man till nio, minst!
 
Strax innan tio var vi på väg ner till stan för att hänga på låset när Hilke InDesign öppnade på Bokhållaregatan men eftersom att ingen är smart nog att förstå hur man på ett snabbt sätt köper en parkeringsbiljett på Eddan så kom vi dit typ tio över men det var inte alls mycket folk så jag gick in och kikade lite. Är sugen på linnevattnet som finns i butiken.
Fina saker men det kändes lite tomt!
 
Vi gick vidare ner till Gränden och in på Kicks och köpte en present till de vi ska till i morgon och så doftade vi på massa herrparfymer till mannen och någon fastnade han för men jag minns inte vilken, så det blir svårt att köpa rätt till jul. ;)
Upp till parkeringen igen och iväg till Hackefors BMW för att äntligen hämta hem cabben som stått hos dem sen i tisdags eftersom spolarvätskan inte gick att spruta på rutan (vad fasiken säger man egentligen?), Jag hade trott vi skulle få hem den i onsdags men det var pumpen som var trasig så de hade fått beställa hem en ny då de inte hade en sån hemma (antar att det är sällan en sån går sönder) så därför tog det lite längre tid.
Skönt att få hem den ändå. Nu står den och gottar sig i garaget. :)
 
Vidare till Maxi för lite inköp av mer grytbitar, te och blöjor som det är riktigt bra rabatt på den här veckan, haha!

Här hemma sen började jag med grytan jag tänkt göra i helgen men då är vi ju iväg så det passar inte och den fick stå och puttra i 3,5 timme men nästa gång ska den nog få puttra ännu längre! :)
 
Var även iväg en sväng bort mot Mantorphållet för att hämta en hemlis. Återkommer efter jul! ;)
 
Första snön kom igår kväll! :)
Till top