Söndag

Today / Permalink / 0
I morse var jag iväg till mitt jobb och hälsade på lite. :) Jag tajmar ju självklart in så det är roligt folk när jag är där. :D
Fick med mig fyra böcker från kampanjen som pågår nu med barnlådorna. :)
 

Sen åkte mini och jag vidare till Ikano och gick runt en sväng där innan vi gick in på Lekia och Babyproffsen och la undan en bilbarnstol som ska köpas i morgon.
Sen en liten sväng inne på Maxi innan vi åkte hem igen.

Gjorde lunch till oss båda. Insåg att det behövdes dammsugas här hemma så underhöll mini med några bordstabletter medan jag dammsög. Mycket effektivt. ;)
Lagom till att jag var klar fick jag näsblod som jag inte haft på jag vet inte hur lång tid! Tog ett tag innan det gick över och nu som vanligt är jag allmänt yr och trött efteråt.
Vi var nyss ute på en promenad runt kvarteret bara för att få lite frisk luft och så behövde mini få somna så nu ligger han i vagnen i hallen och sover och jag hann för första gången på flera dagar starta datorn och skriva lite här. :)

I morgon måste jag verkligen ringa Electrolux kundservice och höra vad det kan vara för problem med torktumlaren för jag är så trött på att ha allt hängandes på tork i hela huset.
Förr när vi bodde i lägenhet tumlade jag nästan ingenting. Sen när vi flyttade hit blev det lite hälften-hälften men nu tumlar jag typ allt utom behåer, jeans och mannens tröjor med tryck på.
 
I morgon är förhoppningsvis hantverkarna klara med uterummet.
Det där klassiska - det kommer ta 2,5 vecka - lägg på två veckor till så behöver man inte bli besviken. ;)
 
 
I morgon (för tredje gången) är mannen äntligen ledig en dag. Han ska nog iväg och köpa lite mer plattor till baksidan och jag ska försöka baka lite inför fikabesök på tisdag. :)
Nästa vecka har vi även föräldragrupp på BVC planerat, babysång samma dag och så Brunneby Musteri nån dag! Kul vecka att se fram emot!
Till top