Regnigt värre

Today / Permalink / 0
Igår spenderade vi hela dagen inomhus. Mannen är lite krasslig (så även jag men inte så mycket) så det blev en hel del häng i soffan.
Jag städade och gick igenom tvättstugan (lyckades dra loss en lådfront hur det nu gick till, ska se om jag får dit den igen) och tog fram minis nya kläder som legat på växa-hyllan. Insåg att jag dubbelköpt några byxor och rensade bland de urväxta kläderna.
Vi ska ju inte ha fler barn har vi sagt, men jag behåller favoriterna bland minis kläder, man vet ju aldrig. ;)
 
 Lite av shoppingen i huvudstaden (Newbie Store) och klädhögarna i storlek 74. :D
 
På kvällen var vi över till en granne och hjälpte dem lite med hur de ska rita upp ritningen för att kunna söka bygglov. :)
 
Idag har jag planer på att åka ner på stan och in på Brands for Kids och köpa några haklappar från Elodie Details och sen spendera en stund inne på Flygvapensmuseét för att roa mini. :)
Till top