Ullaredsresa igen!

SHOPPING, Today / Permalink / 0
Igår bar det av till Ullared tillsammans med Rebecka, Niklas och Dennis. Det var ju vi som egentligen skulle åkt förra månaden när jag var där med man och barn men då var hälften av gänget sjuka så resan blev flyttad till igår!

Jag åkte hemifrån strax innan sex och plockade upp Niklas och Dennis nere på stan och så körde vi till Skänninge för att byta bil hemma hos Rebecka.
Vi åkte från Skänninge strax innan sju och vi var framme vid halv tio.
Resan ner gick jättesnabbt för vi satt och pratade hela tiden, så roligt! :)

Vi delade upp oss två och två, jag och Rebecka gick tillsammans igenom hela varuhuset ganska fort.
Vid 12 möttes alla vi uppe vid restaurangen och åt en stund innan vi tittade klart resten av avdelningarna och hade betalat och packat in allt i bilen vid 13. Bra jobbat! :)
Det var inte alls mycket folk så det var lätt att gå igenom varuhuset.
Efter en sväng i butikerna utanför åkte vi hemåt och var i Skänninge strax efter fyra där vi packade om så mina, Niklas och Dennis saker var i min bil och så körde vi hem till Linköping och jag lämnade av dem och körde sen hem och var hemma till strax innan 18.
Första gången man och barn umgicks helt själva hela dagen. Mycket nyttigt!
 
Jag shoppade för ungefär 1800 kr den här gången.
Hela dagen var jätterolig med superbra sällskap och det var lite skönt att få egentid en hel dag för första gången sen mini föddes. Men jag saknade honom hela tiden! <3
 
>
 
Shoppingen kommer upp senare! :) 
Till top