Besök från Australien

Mamma till Mini, Today / Permalink / 0
Igår hade vi besök av Pernilla, en gammal vän och kollega till min man som bott i Australien i nästan ett år. Så kul att ses igen! Hon är alltid superglad och sprallig och mini fick allt sig till att gosa lite. ;)
 
Inatt har det varit väldigt kallt här i Linköping. -20,7 tror jag det stod på nyheterna. Brrr! Jag tror att jag och mini håller oss inomhus idag. Kanske en vända upp till ICA för att köpa lite till middagen.
 
I morgon är mannen ledig och vi har ett litet äventyr som jag längtat till i flera veckor nu. Älskar sånt! :D

Sitter även om planerar in minis ettårskalas för släkt och vänner.
Nu är jag lite i det där läget att vi nyss hade namnkalaset och sen var det ju julafton vilket jag inte tänker ta hänsyn till för det går ju inte men jag kan tänka mig att flera av de som var här känner att de var här nyss, framförallt de som åkte långt från Stockholm till exempel.
Får klura lite! Ska även försöka dra ner lite på inbjudningarna så det inte blir knökfullt här. ;) På ett sätt är det ju synd att mini inte fyller år när det är lite varmare ute för då hade det varit givet att sitta i uterummet eller ute på gräsmattan, sådär som jag har det på mina födelsedagar (fyller i slutet på maj) men han blev ett underbart januaribarn så vintern är hans! :)
 
Till top