Miltons ettårsdag!

Mamma till Mini / Permalink / 1
Igår fyllde vår lille Milton ett år gammal. Tänk att det är ETT HELT ÅR sen den där lille killen flög (bokstavligt talat!) in i våra liv! <3 Grattis älskade du!
Så mycket kärlek!
Det har varit lite kämpigt, det ska jag medge. Både för ens egna psyke och förhållandet men vi har kämpat och så roligt det har varit! :D
 
Vi bjöd våra grannar och Elin, Elvira och Maja på lite tårta här hos oss i går eftermiddag. Så mysigt!
Lagom med folk, alla rymdes runt matbordet. ;)
 
Vi skulle köpa en blå tårta från ICA Maxi men när vi var där på förmiddagen fanns inte en enda. Snopet! När vi var där i torsdags fanns det hur många som helst. Fniss!
Men prinsesstårta är mannens favorit och den går hem hos nästan alla. :)
 
Elvira, Maja och Milton lekte lite i Miltons rum efter fikat och sen öppnade vi lite paket och oj så fina saker han fick av alla! <3

Klockan blev runt halv fem när alla började röra sig hemåt och Milton var sååå trött och vi tänkte att nä, vi måste hålla barnet vaken för inte ska han få sova en timme vid 17 och vakna 18 för då kommer han inte somna vid 19 som han brukar utan säkert vara uppe till 23 och det orkar varken jag eller mannen.
Gav honom lite mat och sen var han speedad fram till 19:40 då han slocknade med en flaska i munnen. :)
 
 
Om två helger ska vi ha födelsedagskalas för släkten här hemma. :) Tills dess kanske jag bör ha köpt ett mer neutralt tårtställ än rosa? ;) Bruka Design har fina även om jag gillar det jag har från IB Laursen. Kanske får bli ett likadant i vitt. :)
#1 - - Alida:

Grattis till Milton! 🎉🎉🎈🎈

Svar: Tack! :D <3
Camilla

Till top