Jobbhelg

Osorterat / Permalink / 0
Första jobbhelgen sen december 2014. :p Korta pass så det är ju lugnt så men att gå upp 05:30 varje dag med en väckarklocka som ringer är något nytt... Att vakna tidigt av barn är något helt annat.
 
Lite saker som hände idag, sånt jag egentligen bara vill glömma för jag blev redigt förbannad på en säljare till operatören jag har till mobilen. Bytte mobil idag och fick väl inte riktigt som jag ville men blir det något fel så vet den bästa säljaren i butiken att jag blev missnöjd på hans kollega och jag kunde bara komma tillbaka om det var något mer. Morr!
Det fanns en anledning att jag inte ville att han skulle fixa mitt byte av mobil eftersom han är som han är. Dessutom erkände han idag (och asflabbade samtidigt) att han var så sjukt bakfull förra gången jag bytte telefon hos honom jo tjena - det var ju därför det gick åt helvete då med. -.-
 

Pionens dag idag, jag fotade grannens vackra 'Sarah Bernard' som jag själv har på vår baksida, med en endaste liten knopp i år... Funderar på att flytta på den för att se om något kanske händer till kommande år. 
 
Till top